تبلیغات ارزان ... تبلیغات ارزان ...
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید. پس از مطالعه مطالب نظر خود را اعلام فرمایید.

پیوند روزانه

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


تبلیغات ارزان ...

تبلیغات خود را با ارزانترین و بهترین قیمت به ما بسپارید
تبلیغاتتان را از اول مرداد تا عید فطر با 75درصد تخفیف سفارش دهید.
موضوع: <-CategoryName->

لطفاً ، برای حمایت از ما از وب سایت های زیر بازدید کرده یا در آن عضو شوید.

کسب درامد از طریق پاپ اپ

در فروشگاه شارژ تلفن همراه امپرور شما میتوانید بصورت همزمان، چند کارت شارژ اپراتورهای مختلف را به سبد خرید اضافه کرده و همه آنها را فقط یکبار و در یک تراکنش با هم بپردازید. ارزانتر از همه جا به مناسبت افتتاحیه و سه نوبت قرعه کشی روزانه.

* برای سفارش بسته های تبلیغاتی، میتوانید از طریق ایمیل و یا پیام کوتاه با من در ارتباط باشید. - اسپانسر تبلیغاتی شما: empror *

* دوره جدید تخفیف : تخفیف به مناسبت عید سعید فطر *

* تبلیغات کلیکی شما با 75 درصد تخفیف * فقط همین یک بار تا آخر بخوانید. *

بازدید کننده گرامی

سلام

 

طرح طلایی تبلیغات در باکس24 با وبلاگ من تا مدتی محدود:

به مناسبت نزدیک شدن به عید سعید فطر، شما میتوانید انواع تبلیغات ( کلیکی ) خود در باکس24 را با 75 درصد تخفیف نسبت به تعرفه های تبلیغاتی خود سایت به من سفارش دهید. بنابراین به همه دوستان با عضویت های پیشرفته و استاندارد که وبسایت، وبلاگ، و یا هر محصولی را برای تبلیغ در اختیار دارند پیشنهاد میکنم تا از این فرصت بی نظیر استفاده کنند. لازم به ذکر است که این طرح از ساعت 00:00 مورخ 1392/05/01 ( اول مرداد ماه ) شروع شده و مهلت طرح تا ساعت 23:59 عید فطر میباشد. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در این خصوص داده شده است.

کسب درآمد آنلاین

برای آگاهی بیشتر، به تعرفه های زیر ( جداول شماره 1 و 2 ) توجه و مقایسه کنید:

جدول شماره 1) تعرفه های کنونی تبلیغات در باکس24

 

جدول شماره 2) تعرفه های پیشنهادی من به شما با 75 درصد تخفیف ( به جز آگهی عضویتی، بقیه موارد پذیرفته میشود. )

 

محاسبه قیمت از روی جدول شماره 2 به روش زیر میباشد:

اگر a قیمت بسته کلیک قبل از اعمال تخفیف، b درصد تخفیف، و c قیمت نهایی بسته کلیک پس از تخفیف باشد میتوانید با فرمول a-[(a*b)/100]=c هزینه ای را که باید بپردازید محاسبه کنید. به عنوان مثال: قیمت یک بسته 5000تایی کلیک مینی به قیمت 55000 تومان برای شما 13750 تومان هزینه دارد. با کمک گرفتن از فرمول 13750=[100/(75*55000)]-55000

 

نکته مهم و توضیحات ضروری: دلیل تأکید من به استفاده کاربرانی با عضویت های پیشرفته و استاندارد تقویت روحیه مشارکت در ماندگاری سایت و تضمینی بر بودن همیشگی آگهی در سایت است. اکثر آگهی هایی که در سایت مشاهده میکنید توسط کاربران ارتقاء یافته قرار داده شده و معمولاً دوستان پیشرفته و استاندارد مشارکتی در این امر ندارند. به طور یقین، قیمت هایی که در جدول شماره 2 در بالا ملاحظه میکنید با این تخفیف استثنائی 75 درصد تخفیف ) باعث انگیزه یافتن همه شما خواهد شد و من 24 ساعته پاسخگوی شما خواهم بود. در صورت استقبال، این طرح ( تبلیغات با 75 درصد تخفیف ) در مناسبت های مختلف اجرا خواهد شد.

نحوه ثبت سفارش و پرداخت:

نکته: به دلیل اینکه من در حال حاضر از ورود به تالار باکس24 محروم میباشم و دسترسی ام به پیام خصوصی قطع است، شما برای سفارش آگهی های خود؛ با ایمیل empror_24@yahoo.com در تماس باشید.

1-ابتدا با توجه به جدول شماره 2 در بالا، بسته تبلیغاتی ( کلیکی ) مدنظر خودتان را یا از طریق ایمیل empror_24@yahoo.com یا از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره 09374322715 به من اطلاع میدهید ( ارسال از طریق پیام کوتاه اولویت دارد. ). در همین مرحله، شما باید نام کاربری خودتان را به من اعلام کنید تا در سوابق شما درج گردد.

2-پس از انجام مرحله 1 هزینه بسته انتخابی شما به به شما اعلام میشود و شما هم وجه سفارش خود را ترجیحاً از طریق پایا ( که برای شما کارمزد نداشته باشد. ) یا از طریق کارت به کارت به شماره کارت یا شماره حسابی که در زیر نوشته شده واریز میکنید.

1-2-ورود به صفحات پرداخت اینترنتی بانک ها (برای کارت به کارت):

بانک ملی ، بانک پاسارگاد .


هشدار جدی : پس از اینکه طبق بند1 با من هماهنگ کردید، قبل از اینکه وجهی را واریز کنید؛ باید منتظر اعلام من باشید. چون ممکن است طبق موجودی حساب جاری ام در اکانتم شرایط فروش تبلیغات را نداشته باشم. بدیهی است، در صورتیکه مبلغی را بدون هماهنگی واریز کنید؛ این مبلغ مصادره شده و قابل برگشت به شما یا ذخیره برای آینده نخواهد بود و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست.

3-مشخصات تراکنش واریزی خود را همراه با مشخصات کامل سفارش تبلیغاتی خودتان از طریق ایمیل empror_24@yahoo.com یا از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره 09374322715 به من اعلام کرده و منتظر بمانید.

4-من طبق روال همیشگی، تبلیغ شما را در پنل خودم ثبت کرده و منتظر تأیید مدیریت میمانم و تصویر سفارش فعال شده شما را از طریق ایمیل empror_24@yahoo.com برایتان ارسال میکنم.

کسب درآمد آنلاین

 

ممنون.

 


نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت1:57---17 مرداد 1392
سلام. ینی دیگه نمیشه سفارش داد؟ فرصت تموم شد؟
پاسخ:سلام فرصتی که برای استفاده از این تخفیف داده شده بود از ابتدای مردادماه بود و میتونستید مثل همه دوستان استفاده کنید!!! فعلاً میتونید از تخفیف پست شماره 2 به آدرس empror.loxblog.com/post/2 استفاده کنید. ایام به کامتان empror


امیر
ساعت1:58---12 مرداد 1392
متاسفم واسه سایت کلاهبردار باکس24 که ما رو مجبور می کنه اینجوری پولمونو نقد کنیم.
منم مثل شما بعد از 8 ماه فعالیت فقط 2 بار تونستم برداشت کنم و با اینکه یکبار بخاطر قانون مسخره مابه التفاوت به حسابم کامل رسیدگی شد و پول زیادی ازم کم شد ولی بازم پولمو برگشت کردن و می گن به حساب شما دوباره باید رسیدگی بشه و خودتون بهتر می دونین که ن تیکت نه پیام نه تلفن جواب نمی دن.الان هم 1 میلیون تو حسابم هست که نمی تونم برداشت کنم.

این بلایی هست که سر خیلی ها میارن تا پولشونو ندن یا خیلی دیر بدن.

به جای این کارها باید یک اقدام جدی انجام بدیم و حقمونو از این سایت کلاهبردار بگیریم.
سلام من اصلاً با شما موافق نیستم. سایت قطعاً پیش بینی این روزها رو میکرده که اجازه داده تا سطح درآمد کاربرها این همه زیاد باشه تا بتونن در این شرایط و این روزها به این شیوه ای که من ابداع کردم و دیگران تقلید کردن، درآمد خودشونو نقد کنند. من ممکنه با اینکار درآمد ماهیانه 300.000 تومانم رو به جای اینکه از سایت بگیرم با شیوه خودم برداشت کنم. مهم اینه که میشه غیر مستقیم برداشت کرد. چه لزومی داره که همین منبع درآمد رو از دست بدیم و بیخود سایت رو تهدید کنیم. ایام به کامتان empror


amirgalaxy
ساعت19:42---6 مرداد 1392
سلام من میخواستم پنل بنر بگیرم

اگه میتونید بی زحمت برام پیغام خصوصی بفرستید amirgalaxy
سلام دوست عزیز، متأسفانه در اکانت باکس24 دسترسی به انجمن و پیام خصوصی برایم مسدود شده. پست وبلاگ رو به دقت مطالعه کنید. برای سهولت ارتباط میتوانید از ایمیل یا پیام کوتاه هم استفاده کنید. ایام به کامتان empror


ehsan
ساعت0:40---6 مرداد 1392
سلام و عرض خسته نباشین ، من هم مثل شما یکی از کاربران باکس 24 هستم خاستم بهتون بگم اگه مایل هستین من یه چتروم زدم بیاین با هم دیگه تبادل بنر و تبادل لینک کنیم ممنون میشم

آدرس: www.mtnchat.ir

آیدی یاهو: ehsanmakarony
سلام دوست عزیز، از پیشنهادتون ممنونم. من به شما پیشنهاد میکنم تا برای معرفی چت روم خودتون از این فرصت استفاده کنید و تبلیغاتتون رو با تخفیف خوب از طریق من سفارش بدهید. ایام به کامتان empror


مازیار
ساعت17:28---15 تير 1392
ایمیلتونو چک نمیکنین شما؟
سلام جناب آقای مازیار پیرنطاق، من از تاریخ 13 جولای ( 22 تیرماه ) هیچ ایمیلی از شما دریافت نکرده ام. طی مکاتبات ایمیلی، شماره همراهم را به شما دادم تا اگه کار فوری مربوط به سفارش تبلیغ داشته باشیدبتونید راحت تر با من در تماس باشید. میتونید با پیام کوتاه، زودتر به پاسخ هاتون برسید و فرصت رو از دست ندهید. آخه تا وقتی میشه با پیام کوتاه و در همون لحظه، کاری رو پیگیری کرد چرا باید به انتظار بنشینید که من ایمیل یا نظرات وبلاگم رو ببینم!!! ایام به کامتان empror


مهدی
ساعت20:56---16 ارديبهشت 1392
سلام

شما نسبت به تعرفه های فعلی 75 درصد تخفیف میدهید یا نسبت به جدول بالا؟

چون تعرفه جدید که امروز من دیدم کلیک استاندارد با 5000 کلیک 40000 تومان بود. لطفا پاسخ دهید، ضمنا چون قصد تبلیغ در سایت رو دارم به شما پیام خصوصی میدم لطفا جواب بدید
سلام دوست عزیز، پاسخ شما به پیام خصوصیتون در باکس24 ارسال شد. ایام به کامتان empror


قلی
ساعت6:05---28 اسفند 1391
ایام به کام خودت

ساعت23:19---25 اسفند 1391
نمیخواستم اینجا نظر بدم اما دیدم خیلی از دوستان نظراتی غیر منطقی میدهند

اول از همه اینکه ایا اینکار دور زدن سایت هست یا نه که باید بگم اینجوری نیست شما باید به مدیر سایت برای 200کلیک 3000تومان بدین به جای شما خانم خطیب 3000تومان رو میدن و شما به ایشون750تومان میدین این وسط تنها کسیکه ضرر میکنه خانم خطیب هست که البته چاره ای هم نداره چون اون پول رو نمیتونه برداشت کنه

در مورد اون دوستمون هم که گفتن با استفاده از حساب تبلیغات اگهی میخرند اولا اینکار جرم نیست ثانیا وقتی موجودی همون حساب رو با 65درصد ارزشش میخرن نیازی نیست اونو با افر 75 درصد فروخت

بچه ها اگهی استاندارد بخرین
سلام دوست عزیز، از نظر شما ممنونم. نظر شما میتونه مورد توجه دوستمون " مهدی " باشه که بدون فکر کردن به روش من، همه رو " اسکول " خطاب میکنه. ایام به کامتان


ساعت8:20---25 اسفند 1391
امیدوارم اولین دریافتیتون رو انجام داده باشید. منتظر اطلاع رسانیتون میمونم. موفق باشید};-
سلام دوست عزیز، سند اولین دریافتی به محض دریافت در وبلاگ قرار داده خواهد شد. ایام به کامتان


مهدی
ساعت9:44---24 اسفند 1391
سلام

چه همه اسکول! آدم احساس بدی پیدا می کنه وقتی این جماعت ساده لوح رو می بینه!

بندگان خدا خبر ندارند شما و هر کاربر عضو در سایت 24 یه حساب تبلیغات دارند که هیچ کاری نمی توانند بکنند غیر از تبلیغ دادن و این کاری که می کنید بهترین راه برای تبدیل این حساب ناخواسته به پوله!

می گن از آب هم کره می گیرند کار شماستها!
سلام دوست عزیز، سفارش تبلیغات برای هیچکس اجباری نیست. به شما هم توصیه میکنم تا از چیزی اطلاع ندارید به کسی بی احترامی نکنید. جهت اطلاعتون عرض کنم که من این تبلیغات رو بوسیله موجودی حساب سپرده انجام میدهم نه حساب تبلیغات. استفاده از حساب تبلیغات مستلزم مکاتبات تیکتی با پشتیبانی باکس24 هست و زمانبره و من به شخصه حتی یکبار هم از حساب تبلیغات برای تبلیغات در باکس24 استفاده نکرده ام. ایام به کامتان


Mohammad1b
ساعت8:27---24 اسفند 1391
سلام};- این کار چه سودی برای شما دارد؟

من هم قصد خرید آگهی از شما را دارم در سایت به شما پیام ارسال میکنم.

با تشکر
سلام دوست عزیز، پاسخ شما به پیام خصوصی تان در باکس24 ارسال شد. ایام به کامتان


ساعت13:40---21 اسفند 1391
شما تبلیغات ما را بااین تعرفه در سایت 24باکس میگذارید یا در وبلاگ خودتان ؟
سلام دوست عزیز، طبق توضیحات بندهای 1 تا 3 از قسمت " نحوه ثبت سفارش و پرداخت " اقدام کرده و منتظر بمانید. تبلیغات متعلق به شماست و فقط در پنل کاربری من در باکس24 ثبت میشود و وبلاگ من فقط جهت اطلاع رسانی هست. کل پست های وبلاگ من در این لحظه 3 پست میباشد. یکبار هر سه پست را به دقت مطالعه کنید. ایام به کامتان


امیر
ساعت13:17---21 اسفند 1391
سلام من آگهی میخوام با ایمیل من در تماس باشیم
سلام دوست عزیز، مگه شما عضو باکس24 نیستی؟ پس به همون روشی که در وبلاگ گفته شده در باکس24 به من پیام خصوصی ارسال کنید. اگر هم عضو نیستید بر روی بنرهایی که در وبلاگ مشاهده میکنید کلیک کرده و عضو شوید. ایام به کامتان


hrb70
ساعت13:03---21 اسفند 1391
salam agha man mikham ama az nazare modiraye saite in kar gheyre ghanuni nis? farda dabe nakonan
سلام دوست عزیز، لطفاً فارسی تایپ کنید. چنانچه این کار غیر قانونی بود و مورد تأیید مدیریت باکس24 نبود ایشون این آگهی من رو برای نمایش به عموم کاربران تأیید نمیکردند. امیدوارم پاسخ خود را دریافت کرده باشید. منتظر سفارش شما و ثبت آگهی شما هستم. ایام به کامتان


حسن
ساعت11:46---21 اسفند 1391
شما تبلیغات ما را بااین تعرفه در سایت 24باکس میگذارید یا در وبلاگ خودتان

ساعت17:38---20 اسفند 1391
ببخشید ولی 30 اسفند ساعت 23:59 وجود نداره چون 30 اسفند در ساعت 14 و 31 دقیقه و 56 ثانیه سال تحویل میشه و میشه سال 92
دوست گرامی سلام از دقت نظر ممنونم. پست ویرایش شد. ایام به کامتان


علی
ساعت9:11---20 اسفند 1391
سلام لطفا شماره کارت بانکیتون رو بزارید تا با اون پرداخت کنیم

ساعت9:34---19 اسفند 1391
سلام برای آگهی عضویتی تبلیغات قبول نمی کنید بی زحمت جوابش را به ایمیلم بفرستید

باتشکر
دوست گرامی سلام من ترجیحاً با آگهی های کلیکی و لینک و بنر کار میکنم. چون آگهی ها در پنل کاربری من ثبت میشود برای آگهی های عضویتی شما نمیتوانید دسترسی داشته باشید و ممکنه کاربرها از آگهی شما سوء استفاده کنند و شما نمیتونید بررسی کرده و درخواست آنها را لغو کنید، امیدوارم متوجه توضیحم شده باشید. برای سفارش آگهی شما منتظر هستم ایام به کامتان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :مریم | لينک ثابت |شنبه 19 اسفند 1387برچسب:طرح طلایی تبلیغات,تبلیغات,تبلیغات ارزان,75 درصد تخفیف,75 % تخفیف,باکس24,تبلیغات در باکس24,انواع تبلیغات,|



موضوعات

آرشیو دفتر

مرداد 1392
اسفند 1391


نویسنده وبلاگ :


افتتاح فروشگاه شارژ امپرور

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


لینک دوستان

20ترین راههای کسب درآمد
http://kasbdaramedd
داستان های جالب و خواندنی
1000 تومان حق عضویت در پروباکس
کسب درآمد اینترنتی
بهترین سایت های کسب درآمد
مادر جونم...
درآمد اینترنتی برای همه
bia 2 dal
خرید عینک آفتابی مردانه
خرید عینک آفتابی اصل
خرید عینک آفتابی
خرید عینک آفتابی
خرید عینک آفتابی پلیس
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تبلیغات ارزان ... و آدرس empror.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com